ارزان ترین ویو IGTV اینستاگرام فقط در تبلیغ اَپ


بازدیدها (ویو) IGTV را بخرید و رشد پیج اینستاگرام خود را با شرکت تبلیغ اَپ تسریع کنید. ما بازدید IGTV خیلی سریع با کمترین قیمت را برای شما ارائه خواهیم کرد. بازدید IGTV بازدید ترافیک شما را افزایش می دهد و آپلودهای ویدیوی بعدی شما نیز محبوب تر می شوند. برای افزایش اعتماد و کیفیت پیج خود، ویو IGTV بخرید و ویدیوهای خود را طبیعی تر جلوه دهید. ویو فیک ارزان ای جی تی وی با اثرگذاری بسیار بالا در تبلیغ اَپ. جهت خرید لایک igtv کلیک کنید.

تلویزیون اینستاگرام (IGTV) چیست؟

IGTV اخیراً توسط اینستاگرام معرفی شده است که باعث می شود فیلم ها حداکثر 60 دقیقه بارگذاری شود. قبل از افزودن این گزینه، فیلم های اینستاگرام برای پست ها و استوری های اینستاگرام به ترتیب 1 دقیقه و 15 ثانیه محدود بودند. اینستاگرام این ویژگی را برای پوشش این محدودیت ها معرفی کرد. اگر می خواهید فیلم های طولانی تر را با استفاده از تلویزیون اینستاگرام بارگذاری کنید، می توانید به سادگی بر روی گوشه بالا سمت راست برنامه اینستاگرام خود کلیک کنید. در IGTV ، ابتدا از شما خواسته می شود قبل از آپلود یک ویدیو کانال ایجاد کنید. پس از ایجاد کانال اینستاگرام، می توانید فیلم ها را بیش از 1 دقیقه بارگذاری کنید. هرکسی در اینستاگرام می تواند فیلم های شما را مانند پست های شما مشاهده کند و همچنین می تواند درباره فیلم های شما نظر دهد. بنابراین، این ویژگی عالی را در اینستاگرام امتحان کنید که باعث جذابیت پیج اینستاگرام شما می شود. اگر بخواهید بازدیدها و موارد دلخواه IGTV را خریداری کنید، افزایش تعامل پیج شما امکان پذیر خواهد شد.

آیا خرید ویو ای جی تی وی بی خطر است؟

بله ، تبلیغ اپ به شما قول می دهد که خرید ویو IGTV کاملاً بی خطر است. هدف ما ارتقاء بازدید IGTV شما است که برای فیلم های IGTV شما مخاطبان بیشتری را فراهم می کند. آنچه تیم تبلیغ اپ را با سایر شرکت ها متفاوت می کند این است که ما نرخ تعامل اینستاگرام شما را سریع و بی خطر با بالاترین کیفیت افزایش می دهیم.

آیا کسی می فهمد که من بازدیدهای IGTV را خریده ام؟

ما به شما اطمینان می دهیم که حریم خصوصی شما اولویت اصلی ما است. بنابراین ، هیچ کس نمی داند که شما ویوهای IGTV (یا سایر خدمات ما) ، حتی پلت فرم اینستاگرام خود را خریداری کرده اید. مگر اینکه خودتان به آن ها بگویید.

زمان تکمیل سفارشات چقدراست؟

ما ظرف چند دقیقه پس از اتمام پرداخت، افزایش بازدید IGTV در اینستاگرام شما را شروع می کنیم. حداکثر زمان دریافت نمایش IGTV دوازده ساعت پس از سفارش است. این تنها زمانی اتفاق می افتد که همزمان سفارشات زیادی دریافت می کنیم. تیم تبلیغ اپ مطمئناً سعی در افزایش سریع IGTV خواهد داشت. هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد ، زیرا 99٪ از زمان شروع سفارش شما در چشم بر هم زدن شروع می شود.